Monday, November 8, 2010

sahabat,teman,kekasih??

dh lama tk update,ntah naper rasa cm malas jer nk nulis..ehehe..tp dlm masa yg malas tu sebenarnya byk citer menarik nk kongsi..citer tk menarik pun ada..salah satu yg menariknya..dpt kete baru..hihihi...ari ni nk citer skit pasal sahabat2 aku..sahabat ngan kawan lain tau,jgn ckp sama...ntah naper,aku lebey suka bersahabat dgn laki dri pmpuan..tp aku ada gak best friend pmpuan..mmg syg giler kt dia..tp ni nk cter pasal sahabat yg lain...dier org ni selalu la kuar bersuka ria dgn aku,tp yg bestnya lau time tk suka ria pun dierorg ada jer ngan aku..kiranya susah senang sesamer la..tu pasal aku panggil dier org ni sahabat bukan kawan....lau kuar tu..mmg respect la dieorg..mmg protect aku bebetul..dn yg paling bermakna tk penah amik kesempatan..bila dpk2..kalau antara kiter org nnti dh kawin,msti dh tk sama..dh tk leh kuar sesame lagi,tk leh bergurau senda..sms..hahaa..dn bercerita tntang salah seorang sahabat aku tu..aku merasakan aku adalah seorg pmpuan yg agak penting bagi dia sebab apa sj keputusan dia atau tindakan dia..mesti tanya aku dulu or mana2 pmpuan yg dia kenal msti kenalkan pada aku....hahha..nice kan..so sweet,bkn la nk perasan..tp itulah hakikatnya...harap2 persahabtan kiter org tk kan berubah...bila aku pk..knp yerk aku tk der perasaan kt dieorg.sedangkan dier org ni menepati ciri lelaki yg aku cari..baik..hormat pmpuan..tp tu lah..perasaan tu mmg tk leh nk timbul...susah kan... ( termenung panjang plak ....)

No comments: