Tuesday, February 22, 2011

Oh Yeah!!!

penat la dowh..nk jiwang2 nih..hihihi..w/pun sbenonyer tgh frust,tp malas jer nk pk..bila tgk video ni..adeh,besntya lau dpt pakwe cm ni(sbb muka dia jer,dalaman tk tahu lagik!!!)...dgn body six pax..muka jambu ala2 macho..wah bestnya,mmg aku tayang satu dunia..skung ni kan mmg demam K-POP,cm adik aku..mmg maniac!smua lagu lam ipod nya,korean song...adui!!paham ker??katanya "tk per tk paham,janji dgr jer"leh ker cm tu???lau tak paham cm ner nk mnghayati..cm ner nk feel?hihihi..belasahla,janji ko bahagia dik..aku kdg2 dilnda demam K-POP gak..tp tk la smpai maniac smua lagu aku nk dgr..cam berbudak dlm video ni aku layan la...oh yeahhh!!oh yeahh!!oh yeah!!hihihi..padahal satu lagu jer yg layannya...hihi..tk kesah nok..janji muka dierorg stok anak ikan yg mak suka..oopssss!!!sorry,mak bkn lagi tahap yg kene cari anak ikan ok...lol!!!

No comments: