Wednesday, February 23, 2011

Blog sopan




blog ni tuk per sebenarnya??tuk sesajer..mengexposekan diri sndiri..kisah2 peribadi or non pribadi...??hihihi...bestnya lau baca blog org lain tuh..tp bila tgk blog sndiri..(uuchhh???so kesian..hahahaa)..tp bg aku..blog ni sbg terapi tuk aku..blog aku..lntak aku la nk tulis per pun kan..nk curhat(curahan hati)ker...ader saper2 kisah..hihihi...ada mcm2 cara nk wat terapi tuk diri sndiri..bercuti,muhasabah diri..itu pun satu terapi(yer ker?pd aku arr...)tp lau aku...menulis adalah satu terapi bg aku...biarlah blog ni jer yg memahami hati aku..hihihi..ada perasaan ke ko blog??ada gak yg buat bussiness guna blog..nnti nk wat gak la..cam lumayan jer...tp nk gak cari product yg betul2 leh buat ramai org suka menyinggah di blog ni...(tk der saper nk masuk pun ok ...:)..hihi,ader aku kisah??)burrppp...

No comments: